Otázky a odpovědi

Otázky a odpovědi

Jak na můj fotokalendář a fotoknihu?

Rychle a snadno! Díky snadnému online editoru, který Vás provede krok za krokem k odeslání objednávky. Žádné zdlouhavé instalování.
Vše zpracujete snadno a rychle online ve Vašem prohlížeči. Od prvního okamžiku budete přesně vědět jak na to a zpracování produktů bude hračka.
V případě, že nebudete vědět jak dál nebo váháte nad funkcionalitou jednotlivých tlačítek, klikněte na otazník a Vaše pomoc je tu.
 

Jak nahraji fotografie?

Pro nahrání fotografií máte dvě možnosti. Jednou z možností je nahrání fotografií najednou (pokud takto učiníte fotoprodukt bude fotografiemi vyplněn automaticky). Druhou možností je, že fotografie budete nahrávat jednotlivě při vytváření Vašeho fotoproduktu.

Náš tip!
Všechny fotografie pro Váš fotoprodukt, si připravte do jedné složky. Poté budete moci tyto fotografie snadno importovat do editoru.
 

Jaké formáty fotografiií mohu do editoru nahrát?

Náš editor akceptuje fotografie ve formátu JPG a PNG. Fotografie se snažte nahrát v co největším rozlišení.
 

Jak poznám, že jsem nahrál fotografie s nízkým rozlišením?

V případě fotografie s nízkým rozlišením, která bude umístěna do editoru, Vám bude ve středu každé fotografie zobrazen výstražný trojúhelník s vykřičníkem a varováním "nízká kvalita". Poté již je rozhodnutí zcela na Vás, zda-li tuto kvalitu akceptujete a budete pokračovat dále.

Náš tip!
Buďte obezřetní zejména u fotografií pořízených mobilním telefonem s nízkým rozlišení či fotografií ze sociálních sítí, které často mívají nízkou kvalitu.
 

Jak si prohlédnu historii svých objednávek?

Vaše objednávky zobrazíte po přihlášení do systému (v pravém horním rohu obrazovky). Při přemístění kurzoru na Váš e-mail rozklikněte pole"objednávky".
 

Kdy začnete výrobu mé objednávky?

V případě platby online přes portál GoPay, na dobírku a s platbou při osobním převzetí na pobočkách zahájíme výrobu okamžitě. Objednávky placené převodem na účet, zahájíme výrobu ihned po připsání platby.
 

Jak využiji slevový kupón či voucher?

V momentě vložení Vašeho fotoproduktu do košíku se zobrazí kolonka, kam zadáte slevový kupón.
Slevu aktivujete kliknutím na tlačítko"ověřit" nebo tlačítkem"pokračovat". Sleva bude okamžitě promítnuta do celkového přehledu objednávky.
 

Jak zjistím stav své objednávky?

O dílčích krocích při zpracování Vaší zakázky Vás budeme informovat emailovou notifikací. Další možnost sledování průběhu zpracování zakázky máte při přihlášení do Vašeho účtu na našem portálu. Při přemístění kurzoru na Váš e-mail rozklikněte pole"objednávky".
 

Jak objednávku zaplatit?

Na výběr máte z několika možností jak objednávku zaplatit. Platbu hotově při převzetí využijete v případě, že si svou objednávku vyzvednete v jedné z našich poboček. Platba na dobírku se hodí tehdy, pokud si balík necháte zaslat Českou poštou nebo na pobočku Zásilkovny. Při platbě převodem nemusíte řešit hotovost a Vaši objednávku zaplatíte předem na náš bankovní účet nebo online platbou GoPay. Veškeré podklady pro platbu obdržíte při odeslání a potvrzení objednávky emailovou notifikací.
 

Jaké přepravce a ceny dopravy nabízíme?

Pro doručení objednávek využíváme Českou poštu, která Vám balíček doručí za 79 Kč. Dále je možné si zásilku nechat zaslat na jednu z poboček Zásilkovny za cenu 49 Kč. Dobírka u obou variant je zpoplatněna částkou 29 Kč. Objednávky vyšší než 1000 Kč mají dopravu zdarma. Ti, kteří využijí možnost osobního odběru na jednom z našich odběrných míst mají vyzvednutí též zdarma.
 

Jsou má soukromá data v bezpečí?

Vaše soukromá data jsou výhradně použita pouze pro výrobu a tisk a nebudou poskytnuta třetím osobám.
 

Umíte i jiné produkty?

Jistě! Neváhejte nás kontaktovat a vynasnažíme se udělat vše k Vaší spokojenosti.
Kontaktujte nás na telefonu 606 547 887 nebo e-mailem na info@printmall.cz