Telefon

+420 606 547 887

po-pá: 9:00 - 17:00
Email

info@printmall.cz

napište nám, odpovíme do 60 minut
Menu

Časté dotazy

Všeobecné otázky

Kde se u vás objednané tiskoviny vyrábí?

Printmall.cz je 100% česká firma a tiskárna. Veškeré tištěné produkty se vyrábí v Českém Dubu, přibližně 20 km od Liberce a Jablonce nad Nisou.

Nejsem spokojen s dodaným zbožím. Kde si mohu stěžovat?

Kontaktujte nás na emailové adrese info@printmall.cz s přiloženým reklamačním formulářem.
Registrace a účet

Musím se zaregistrovat u printmall.cz?

Registrace není nutná. Nicméně registrace vám nabízí několik výhod.
Pokud jste registrovaný a přihlášený uživatel, máte možnost znovu objednat a případně upravit již objednaný produkt bez nutnosti tvořit jej znovu. Dále máte přehled o všech objednávkách, fakturách a dodacích adresách.

Mohu změnit údaje o svém účtu?

Svůj profil můžete upravit přímo na webu v části Můj účet (pod ikonou panáčka). Jednoduše se přihlaste a přejděte do sekce Registrační údaje. Pokud máte nějaké problémy nebo potřebujete vysvětlení, neváhejte nás kontaktovat na adrese info@printmall.cz.

Znají zaměstnanci printmall.cz moje přístupové údaje k portálu?

Kompletní data našich zákazníků jsou naprosto důvěrná. Nikdo ze zaměstnanců portálu nezná přístupové údaje k zákaznickým účtům.

Dbá printmall.cz o zabezpečení osobních dat zákazníků?

Zajišťujeme plné zabezpečení dat našich zákazníků. Velkou pozornost věnujeme respektování práv klientů, a zvláště pak práv na ochranu soukromí. Proto shromažďujeme pouze nezbytné minimum informací potřebných k vyhotovení zakázky. Splňujeme všechny povinnosti, které jsou od nás požadovány zákonem, které jsou potřebné ke shromažďování a zpracovávání dat. Data pak přechováváme na zabezpečených serverech. Osobní data zákazníků používáme pouze za účelem plnění smlouvy a obsluhy plateb. Tato data nesdělujeme třetím osobám pro marketingové nebo reklamní účely.
Vaše objednávka

Mohu sledovat stavy objednávky?

Při přihlášení do systému můžete stav objednávky sledovat. O stavu objednávky budete též informování prostřednictvím emailu.
Systém eviduje tyto stavy objednávky:
1. Vytvoření objednávky.
2. Zpracovává se – v tento okamžik již není možné objednávku stornovat.
3. Odesláno - při expedici zásilky. Zákazníkovi je zaslán email s informací o sledování balíků.
4. Čeká na vyzvednutí na pobočce - při přijetí zásilky na pobočku.
5. Vyzvednuto - při vyzvednutí zásilky na pobočce.
6. Zrušeno - při zrušení objednávky.

Mohu změnit nebo zrušit objednávku?

Ano, ale pouze v případě, že objednávka ještě není ve stavu „Zpracovává se“. Pokud potřebujete změnit specifikaci produktu, který jste si objednali, kontaktujte náš na emailu info@printmall.cz, abyste se ujistili, zda lze změnu provést. Stav objednávky můžete zkontrolovat v části Můj účet nebo kontaktovat zákaznickou podporu pro další informace.

Jak uplatním slevový kód?

V prvním kroku košíku naleznete pole „SLEVOVÝ POUKAZ“. Zde vyplňte slevový kód. Po vložení kódu se automaticky aktivuje sleva, na kterou byl slevový kód vydán. Pozor na časovou platnost slev, pokud vložíte kód po termínu platnosti, nebude již kód funkční.

Jak mohu zadat objednávku?

Zadání objednávky je snadné a zahrnuje pouze několik kroků:
1. Vyberte svůj produkt.
2. Poté v online editoru vytvořte požadovaný produkt (nahrajte fotografie, přidejte popisky popř. cliparty atd).
3. Zkontrolujte a potvrďte finální provedení produktu.
4. Následně vyberte způsob doručení, platby a zvolte dodací adresu.
5. Po odeslání objednávky Vám bude vám přiděleno číslo objednávky. U každé dokončené objednávky obdržíte potvrzovací e-mail se souhrnem vybraných položek.

Jsou zrealizované objednávky zákazníků ukládány? Pokud ano, jak dlouho?

Pokud jste objednávku dokončili a my ji vyrobili, jsou data zálohována po dobu minimálně 1 roku. Takovou objednávku je možné dovyrobit.
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.
Doprava a termíny doručení

Kdy obdržím svou objednávku?

Termín expedice je do 4 pracovních dní. To, v jakém termínu bude produkt zákazníkovi expedován závisí na tom, kdy proběhla platba (týká se objednávek kde je varianta „Zaplatit bankovním převodem“).
V případě provedení platby, které proběhnou do 16.00 hod. daného dne, se termín dodání výrobku začíná počítat od následujícího pracovního dne.
V případě provedení platby, které proběhne po 16.00 hod. systém zaznamenává, že obě činnosti byly provedeny teprve následující den a termín dodání zboží se posouvá o jeden pracovní den.

Jsou expediční lhůty garantovány?

Věříme, že je důležité dodržovat termíny dodání, které jsme slíbili, ale k tomu potřebujeme vaši pomoc! Nezapomeňte, že terminy expedice platí pouze v případě, že platba byla provedena. Vezměte prosím na vědomí, že pokud platíte bankovním převodem, expediční lhůta začne běžet od okamžiku připsání platby na náš účet.

Je možné zboží doručit na jinou než fakturační adresu?

Samozřejmě! Při objednávce budete vyzváni k zadání dodací adresy zboží.

Mohu změnit doručovací adresu u již zadané objednávky?

Ne vždy, ale uděláme maximum. Pošlete prosím e-mail na info@printmall.cz a my zkontrolujeme, zda lze doručovací adresu ještě změnit.

Jaké mohu zvolit možnosti doručení?

Na výběr máte z několika možností, které jsou filtrovány dle zvoleného prouduktu/ů:
Česká pošta – doručení na zadanou adresu - dostupné pro všechny produkty vyjma Fotohrnků a Fotoobrazů.
Česká pošta Balíkovna – doručení na pobočku Balíkovny - dostupné pro všechny produkty vyjma Fotoobrazů.
Zásilkovna – doručení na pobočku Zásilkovny - dostupné pro všechny produkty vyjma Fotoobrazů.
PPL – doručení na zadanou adresu - dostupné pro všechny produkty.
Osobní odběr na pobočkách - dostupné pro všechny produkty.

Jak dlouhý je termín na úhradu zakázky než skončí platnost objednávky?

Objednávka, která není uhrazena (v případě bankovního převodu) je platná po dobu 14 dnů. Po uplynutí tohoto termínu je automaticky stornována.
Platba a fakturace

Jaké mohu zvolit možnosti platby?

Online platební kartou - nejrychlejší a nejjednodušší možností je zaplatit přímo online při zadávání objednávky.
Převodem na účet - po odeslání objednávky jednoduše převeďte dlužnou částku na náš bankovní účet dle platebního předpisu, který Vám byl zaslán na email společně s potvrzením o vytvoření objednávky.
Dobírkou – platbu provedete při vyzvednutí zásilky. Výše objednávky s platbou na dobírku je omezena částkou ve výši maximálně 700 Kč.

Jakým způsobem jsou odesílány daňové doklady (faktury)?

Daňové doklady (faktury) jsou dostupné pouze v elektronické podobě. Po zadání objednávky systém automaticky vygeneruje fakturu proformu.
Konečný daňový doklad (faktura) za zboží dorazí automaticky na email uvedený v objednávce po připsání platby, v případě dobírky po připsání platby od dopravce.
V zásilce s objednaným zbožím, kterou obdržíte, se bude nacházet pouze zboží, které jste objednali, nikdy se v ní nebude nacházet faktura.
Technické dotazy

Jaké formáty fotografií mohu do editoru nahrát?

Náš editor akceptuje fotografie ve formátu JPG a PNG.
Fotografie se snažte nahrát v co největším rozlišení. Ideální rozlišení fotografie je cca 5Mpix.
Toto rozlišení dnes nabízí většina bězných fotoaparátů nebo mobilních telefonů.

Jak poznám, že jsem nahrál fotografie s nízkým rozlišením?

V případě fotografie s nízkým rozlišením, která bude umístěna do editoru, Vám bude ve středu každé fotografie zobrazen výstražný trojúhelník s vykřičníkem a varováním "nízká kvalita". Poté již je rozhodnutí zcela na Vás, zda-li tuto kvalitu akceptujete a budete pokračovat dále.

Dochází k nějaké úpravě vašich fotografií?

Na naší straně nedochází k žádným úpravám fotografií (doostřování, úprava barevnosti, jasu atd.) Fotografie jsou reprodukovány v takové kvalitě, v jaké jsou dodány. Nicméně naše tiskové stroje jsou pravidelně kalibrovány s požadavkem na maximální kvalitu produkce.

Je možné rozpracovaný produkt uložit?

Rozsáhlejší produkty jako fotoknihy, fotokalendáře je možné uložit rozpracované. Toto má však své limity. Níže jsou proto popsány dvě možnosti uložení.

Uložení přes tlačítko ikona uložit
Uložit Dostupné pouze pro registrované uživatele. Kdykoliv v průběhu práce je možné projekt uložit. Tímto dojde k uložení rozložení, textů, fotografií na náš server. K uloženému rozpracovanému projektu se vrátíte po kliknutí na ikonu účtu (panáček) a poté jej naleznete v záložce „Rozpracované projekty“

Výhodou je uložení na delší dobu nezávisle na zařízení. Nevýhodou je, že kompletní uložení může trvat delší dobu v závislosti na projektu.

Automatické uložení
Dostupné pro všechny uživatele (registrace není podmínkou). K ukládání dochází automaticky na pozadí. Nedochází k žádnému ukládání na náš server a je vyuzíváno ukládání dočasných souborů, tzv. cookies do vašeho počítače.

Výhodou je, že vše probíhá automaticky, ale pozor, toto ukládání je závislé na zařízení. Nevýhodou může být, že některá nastavení prohlížeče mohou tzv. cookies ignorovat, popř. mazat. V takovém případě k žádné záloze nedochází.

Spadlo mi připojení, prohlížeč atd., co mám dělat?

Jednou z možností je použití vlastní zálohy vytvořené pomocí tlačítka „Uložit“ (pouze pro registrované uživatele).

Pokud jste již od posledního uložení udělali další kroky tak využijte funkci Automatického ukládání. Po obnově připojení, popř. spuštění prohlížeče jděte na stejný typ produktu na kterém jste pracovali. Následně se zobrazí dialogové okno „Pokračovat v rozpracovaném projektu?“
ikony zalozeni
Poté vyberte jednu z možností „Automatická záloha“ nebo „Nový“ (tvorba úplně od začátku). Zvolte tedy „Automatická záloha“. V dalším kroku je třeba obnovit cestu k fotografiím, které byly v projektu použity a jsou ve vašem počítači. Zobrazí se okno „Vložte chybějící fotografie“ (níže jsou uvedeny názvy fotografií, které byly použity). Kliknutím na „Vložit fotografie“ vyberte jednotlivé fotografie.

Jak dlouho archivujete rozpracované produkty?

Rozpracované produkty archivujeme po dobu 2 měsíců. Následně budou uložená data smazána, resp. rozložení včetně textů zůstane, ale nahrané fotografie budou z produktu smazány.
Realizovanou a vyrobenou objednávku již archivujeme po dobu 1 roku. Tyto objednávky již nelze zpětně upravovat, ale je možná dovýroba.
Výroba a kvalita

Jaké technologie využíváte?

K tisku využíváme čistě digitální technologii. Disponujeme zařízeními od renomovaných výrobců. Archový tisk provozujeme na zařízeních Konica Minolta Accurio. Pro velkoformátové tiskoviny používáme Epson Surecolor 80610 o šíři 160 cm, který disponuje jedním z nejširších barevných gamutů. Mezi dokončovací zařízení spadají značky Summa, Uchida, Cyklos, EBA.

Jak probíhá kontrola kvality?

Základem kontroly kvality je pravidelná kalibrace tiskových zařízení pomocí spektrofotometrického měření. Tiskové výstupy jsou dle standardu FOGRA a v souladu s ISO normou ISO 12647-2. Výsledná kvalita výtisku závisí nejen na průběhu tisku, ale na použitých materiálech, proto v PrintPortal.cz používáme kvalitní materiály. Jinak řečeno, výrobek je kvalitní tehdy, když se vracejí zákazníci a ne výrobky.
Doprava ZDARMA
při objednávce nad 2000 Kč
Garance spokojenosti
tisk dle certifikace FOGRA
Online editor
intuitivní ovládání
Zákaznická podpora
individuální přístup k zákazníkovi